Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Ενα πολυχρωμο μινι

Γεια σας και σήμερα! Βαλθηκα χθες μεσα στη ζεστη να φτιαξω στα γρήγορα (αλλά στα πολύ πολύ γρήγορα) ενα μινι για την ανηψια του αντρα μου. Περιεργη ηλικια η εφηβεια, ουτε πολλά φρου φρου θα θελει αλλά δεν παυει να ειναι και παιδική, εστω και στο τελος της... Και με αυτον τον προβληματισμό, νομιζω σκαρφίστηκα τον πιο περιεργο συνδυασμό χρωματων! :) Για το εξωφυλλο χρησιμοποιησα ενα journaling tag της Prima απο τη Yuki Collection και λιλα κανσον. Το εξωφυλλο και το οπισθοφυλλο ειναι ντυμενο chipboard ενω το εσωτερικο φυλλο ειναι απλό designer paper, με σχεδια απο τη μια για φωτογραφίες και μονοχρωμο απο την αλλη για journaling. Ίσως η ανηψια να θελησει να μαζεψει ευχες απο τους συμμαθητες της τωρα που τελειωσε το λυκειο. Σαν κατι τεραααστια λευκωματα που φτιαχναμε στην ηλικία μου... (αχ ποσα χρόνια πισω παω τωρα! μονο μην πεταχτει καμια και πει ποσα χρόνια, την εφαγα!!!) Στο εξωφυλλο εφτιαξα και δυο λουλουδακια με τον κοπτη 3 in 1 Hydrangea Punch της Martha Stewart και γεμισα το κεντρο τους με κρεμ liquid pearls. Η πλευρα για τις φωτογραφιες Η πλευρά για το κειμενο Δεν ξερω τι εμπνευση ειχα καταμεσημερο με καυσωνα για το συνδυασμό κροκί - λιλά αλλά τελικά μου αρεσε! :) Ειναι πολύχρωμο, καλοκαιρινο, παιχνιδιαρικο και ευχομαι να αρεσει στην παραληπτρια του! Αντιο προς το παρόν!

7 σχόλια:

  1. αα είναι πολύ χαρούμενο και παιχνιδιάρικο!!μ'αρέσει πάρα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι όμορφο, παιχνιδιάρικο και ζουζουνιάρικο που είναι!!! πολύ μου άρεσε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχος συνδοιασμός!οποτε θες μπορείς να φτιαξεις και σε εμένα την παιδούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανεμορφο και όντως το λιλά με το κροκί δένουν αψογα!!!Πολύ καλοκαιρινό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερός ο συνδυασμός χρωμάτων!!! Τα χέρια σου είναι μαγικά και φτιάχνουν θαύματα!!! Μ'αρέσει πολύ. Είμαι σίγουρη ότι η παραλήπτρια θα ξετρελαθεί. Αν είναι τόσο εύκολο όσο μας περιγράφεις, σκέφτομαι να το δοκιμάσω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή