Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Κι αλλες καρτες για το Get Creative

Γεια σας γεια σας! Αυτο το μηνα βαλθηκαν να μας ξεκανουν οι ταλαντουχες κυριες, χιχι! Ξεκινω λοιπον για να μη βγει παπυρος η δημοσιευση

Πρόκληση Ειρηνης με θεμα layers. Εβαλα εξι. φτανουν νομιζω :)

Layers

 

Πρόκληση Ελενης με θεμα masking. Εδω εκανα masking με versamark και μετα Heat embossing. Ότι βλεπετε στην καρτα ειναι Prima, ακομα και η μασκα ναι ναι… :) Στο στυλ της παραληπτριας (ελπιζω να το πετυχα)

Congratulations (masking)

 

Πρόκληση Αναστασιας για δημιουργια ATC. Εδω γελαμε, οχι μονο δεν εχω ξανακανει αλλα κι αυτη που εκανα πως βγηκε. αφου εβαφα με οτι χωραει ο νους ενα χαρτι και οταν πετυχα το χρωμα εφτιαξα και τον πετροτοιχο (με την καινουρια μασκα πριμα φυσικά), σφραγιζω το sentiment και κυρια το σκιζω γυρω γυρω ταχα μου καλλιτεχνικά. Και τοτε η καλή μου κορουλα αποφασιζει να δοκιμασει τον καινουριο τριμερ μου με ενα κομματακι χαρτι που βρηκε στο γραφειο μου. Μαντεψτε! “Μα που να το ξερω? Αφου ηταν σκισμενο!” Γκρρρ Χαρτι δε μου ειχε μεινει αλλο να χωραει, οποτε κολλησα το κομμενο. Σορρυ Αναστασία!!!

ATC

Πρόκληση Αλεξανδρας με θεμα patterned paper

Congratulations baptism

Πρόκληση Ερινας για δημιουργια καρτας με girly focal point. Ενταξει, το στοιχειο μου, εφτιαξα τιλντοκαρτα! :)

love

και μια κοντινη στο cluster για να δειτε τον ογκο

IMG_3064

 

Και ακομα δεν εχουν τελειωσει οι προκλησεις, τρεχω να προλάβω!!!!!!

Φιλακια!!!!

12 σχόλια:

  1. πολυ ομορφες βαλια !!! γελασα με την κορη σου !! ε δεν φταιει το παιδι αφου σκισμενο ηταν !!!! εχω βεβαια μια πιο μεγαλη αδυναμια στην layer καρτα σου !!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλες είναι πανέμορφες!!! Μπράβο!!!
    Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε! Μου κλέψανε την κάρτα και ακόμα δεν έχω;;;; χαχαχαχα

    Πάρα πολύ όμορφες όλες Βάλια!!!

    ...Δεν φταίει το παιδί, φταίει; χαχαχα ε ρε γέλιο... Αν δεν το έλεγες πάντως δεν θα το έβλεπα, έψαχνα να το βρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπερπαραγωγή!!!!''Ολες είναι απίθανες!!!Τα χρώματα μια πανδαισία!!!μπράβο Βάλια!!!!!Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή στο GC!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφες Βάλια , να και νομίζω η πρωτη με τα layers με κέρδισε!Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικές, δεν ξέρω ποια να ξεχωρίσω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλες καταπληκτικές και η ATC υπέροχη! Θα ορκιζόμουν οτι το κανες επίτηδες το κόψιμο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ομορφιές είναι αυτές!!! Δε ξέρω ποια να ξεχωρίσω! Πανέμορφες όλες! Τα δικά μου γενέθλια πάντως κοντεύουν, μέσα στο μήνα είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Stunning stunning cards!!!!!!!!!! what can I say you not only make gorgeous layout your cards are just as awesome!!.......
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Beautiful cards Valia, each so different and love the gorgeous colours and textures.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχες Βάλια μου!!! ;) Μπράβο, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή